Welkom op Stayin' Alive.

Het vliegtuig waarmee onze reigizers zijn gevlogen is gecrasht, kan jij ons helpen van het eiland te komen?
Meld je dan snel aan en vind de oplossing!


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Welkom op Stayin' Alive.

Het vliegtuig waarmee onze reigizers zijn gevlogen is gecrasht, kan jij ons helpen van het eiland te komen?
Meld je dan snel aan en vind de oplossing!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Don't mess with me

Ga naar beneden

Don't mess with me Empty Don't mess with me

Bericht van Scarlett vr jan 18, 2013 1:21 am

Het was donker en zoals altijd voelde Scarlett zich op dat moment op z'n best. Rustig slenterde ze door het dennenbos terwijl ze rondkeek. Bang was ze niet, alleen nieuwsgierig. Nieuwsgierigheid was altijd al een van haar goede eigenschappen geweest. Scarlett vond het een goede eigenschap omdat ze dan niet snel voor verassingen kwam te staan, maar de meeste mensen vonden het irritant. Een glimlach verscheen om zijn lippen. Scarlett keek om toen ze geluid hoorde. "Hallo, is daar iemand?" haar stem klonk vast, wat nog eens bevestigde dat ze niet bang was. Ze keek nog een keer achter zich en liep toen verder. Waarschijnlijk was het gewoon een vogel of een dier geweest. Voor de tweede keer hoorde ze geritsel. Deze keer kon het moeilijk van een dier zijn aangezien die meestal wegrennen als er een mens in de buurt is."Ok, nu is het genoeg. Kom tevoorschijn of je krijgt er spijt van."

Jarod
Scarlett
Scarlett

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 09-11-12
Leeftijd : 36

Paspoort
Leeftijd: 12
Partner:
Status: Gezond

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum